Wersje językowe

Menu

Producenci

Statystyki

Produktów:
11227
Kategorii:
459
Nowości:
1
Promocje:
0

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wiekszość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada pisemną gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ,karty gwarancyjnej i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .603-414-946

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji, natomiast w przypadku uszkodzenia towaru sporzadzany jest protokół uszkodzenia.

Paczki pakujemy solidnie ,więc tego typu sytuacje zdarzaja sie 1 na 5 lat.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.Specjalny adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów jest podany na karcie gwarancyjnej strona 3.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ,nie dotyczy to oczywiscie firm.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, podłaczania- każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym,czystym  opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Specjalny adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów jest podany na karcie gwarancyjnej strona 3.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Najlepiej uzgodnij zwrot telefonicnie.Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres wskazany na karcie gwarancyjnej strona 3. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania) w ciągu 14 dni roboczych na  adres nadawcy widniejacy na przesyłce odeślemy produkt.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

W ofercie  sklepu  Akumulatory Oleje Auto Części  m.in.  pompy paliwa  elektryczne wewnetrzne  i zewnetrzne  do samochodów z  silnikami benzynowymi i diesla , pompki firm  MTM, BOSCH ,VDO, PIERBURG,AIRTEX,MEAT&DORIA,VALEO, SIDAT,FISA,WALBRO, LUCAS ELECTRICAL,MAGNETI MARELLI ,VEMO,QUINTON HAZELL,oleje silnikowe  MOBIL, CASTROL, ELF, Opel,Gm ,Ford,Shell, Lotos, Orlen Paltinum,przepływomierze Motoriserung Technik Muller, Bosch, Pierburg,Hella,Vdo,Fispa, Sidat,MD,Optima, Kager, akumulatory samochodowe i motocyklowe firm Centra , Exide, Varta, Tornado, Sznajder ,4Max,4Ride,,Banner,Fiamm,Gigawat,Jenox,Loxa, Magneti Marelli,Nord Star, Five Star, Optima,panasonic, Perion, Carbon, Artica,Voltmaster,ZAP, Moll,Yuasa, Westa sprzedawane m.in w  wersjach Centra Standard, Centra Plus, Centra Futura,Varta Black Power, Varta Silver Dynamic, Varta Blue Dynamic, Bosch Silver S4, Bosch Silver S5, 34Ah, 40Ah, 41Ah, 44Ah, 50Ah, 53Ah, 55Ah, 60Ah, 62Ah, 63Ah, 64Ah, 68Ah, 70Ah, 72Ah 74Ah, 80Ah, 82Ah, 85Ah, 90Ah , 92Ah, 95Ah, 100Ah 110Ah 120Ah 140Ah, 170Ah, 180Ah.

{nocache:578d00d4b52052e39aa35dff7d1b8e1b#0}
Click Shop | Hosting home.pl