Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
olej 10W40 10W-40 ELF COMPETITION DIESEL 4L PÓŁSYNTETYCZNY , SEMISYNTHETIC Wrocław ACEA 2007 A3/B4 API SL / CF MERCEDES 229.1 VOLKSWAGEN 505.00
Opis
Elf Competition DIESEL 10W40 jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Zalecany jest do stosowania w wysokoprężnych silnikach najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, wyposażonych we wtrysk pośredni i bezpośredni.
Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Doskonała płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
- Szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy.
- Wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów.
- Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa).
- Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów.
- Bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach.
- Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości.
- Szczególnie niska lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku.
- Całkowita neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek.
- ACEA 2007 A3/B4
- API SL / CF
- MERCEDES 229.1
- VOLKSWAGEN 505.00
- Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 70,4.
- Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 11,9
- Wskaźnik lepkości - 166
- Temperatura zapłonu, VO OC 234
- Temperatura płynięcia OC - 39